Přeskočit na obsah Klávesové zkratky na tomto webu

Minutky ze světa SEO a tvorby stránek 2008/04

Seznam.cz spustil novou verzi statistiky vyhledávanosti klíčových slov. Microsoft by s pomocí Yahoo! rád konkuroval Google. Připravuje se nový Acid3 test. Postup tvorby obchodně úspěšného webu


Při analýze klíčových slov pro české prostředí jistě používáte statistiku hledaného dotazu na Seznam.cz

Statistika hledaného dotazu budík na Seznam.cz

Statistiky jsou nyní ještě vypečenější a křupavější: Obsahují graf vyhledávanosti za posledních 60 dnů, a to ve volné i přesné shodě, navíc i seznam nejhledanějších dotazů obsahujících dané slovo. Více informací najdete na oficiálním blogu.


Google má (nejen) v oblasti vyhledávání značný náskok před konkurencí. Microsoft není zrovna zvyklý prohrávat, takže se mu tato situace moc nelíbí. Rád by proto koupil Yahoo!, aby posílil svou pozici na trhu vyhledávačů a on-line reklamy. Nabídka zní na 31 dolarů za akcii, celkem tedy 44,6 miliard dolarů.

Objevují se i zvěsti, že by se mělo Yahoo! slučovat s Googlem, ale tuto zprávu bych řadil spíše mezi Dunu, Vesmírnou odyseu a další sci-fi. Ovšem člověk nikdy neví :-)


Web standards project připravuje nový Acid3 test, který má opět pořádně potrápit prohlížeče a otestovat jejich implementaci moderních technologií. Impulsem ke vzniku nové verze pravděpodobně je, že už i připravovaný Internet Explorer 8 Acid2 zvládne bez problémů :-)

Screenshoty, jak si současné prohlížeče poradí s „beta verzí" Acid3, přináší například CDR.cz.


Martin Snížek zveřejnil svou bakalářskou práci na téma „Tvorba obchodně úspěšného webu", ke stažení v PDF.

Zanechte komentář