Přeskočit na obsah Klávesové zkratky na tomto webu

Jaké je školení H1: PPC reklamy pro pokročilé?

Zkušenost ze Školení PPC reklamy pro pokročilé od H1 v Brně. Snad vám pomůže v rozhodnutí, jestli by se vám případně v budoucnu vyplatilo zúčastnit se.

Na Školení PPC reklamy pro pokročilé jsem šel vlastně souhrou několika náhod: Výjimečně bylo v Brně a na Aukru jsem našel „vstupenku" za pouhých 1 490 Kč. Dal jsem si předsevzetí, že pokud ji vydražím do 1 505 Kč, jdu do toho.

Trošku zamrzí, že jsem nedostal kladné hodnocení po vyřízení aukce. Zaplatil jsem přitom prakticky okamžitě a ani na přednášce jsem snad nijak nezlobil. ;-)

Jako první mě na školení zaujaly hrozné židle, u kterých již při letmém pohledu bylo zřejmé, že k jakékoli ergonomii mají daleko. Pohodlné sezení se tedy nekonalo, ale jeden den se to dá vydržet.
Přišlo mi také, že v učebně je málo zásuvek, takže by mohl nastat problém, kdyby si každý přinesl notebook… to už však zbytečně hnidopiším ;-)

Na začátku se každý představil: obor, ve kterém pracuje, jaké má zkušenosti s PPC a co od školení očekává. Určitě nejen pro Marka Prokopa bylo zajímavé udělat si představu, jací lidé na školení chodí.

Osnova školení byla rozdělena do deseti oblastí:

  • Základní pojmy a termíny
  • PPC systémy, jejich vlastnosti, výhody a nevýhody
  • Správa kampaní a výpočet návratnosti
  • Určování pozic a ceny za klik
  • Optimalizace kampaní
  • Strukturování kampaní
  • Práce s klíčovými slovy
  • Psaní textů inzerátů
  • Kampaně v obsahu
  • Případová studie a shrnutí

Systematicky jsme tedy probrali všechny důležité aspekty vedení PPC kampaní, vše doplněno o důležité postřehy z praxe. Mně osobně se líbila možnost kdykoli přerušit přednášku dotazem: právě při zodpovídání otázek se dala dozvědět spousta zajímavých věcí nejen o AdWords/Skliku. Obsah jednotlivých témat by asi bylo zbytečné rozepisovat, pokud by vás něco konkrétního zajímalo, rád odpovím v komentářích.

Jen případová studie mi přišla příliš zevrubná, obsahovala pouze několik grafů a obecné shrnutí ve stylu „vstříc světlým zítřkům". Zde bych uvítal spíše (víceméně) reálný scénář optimalizace kampaně včetně konkrétních postupů a výsledků. Je mi jasné, že nikdo nechce/nebude zveřejňovat data svých klientů, jistě by se však dal vymyslet užitečnější a praktičtější kompromis.

Mé hodnocení:

Původně se mi na školení moc nechtělo, měl jsem obavy, jestli zvládnu poslouchat od 10 do 18 hod. (má zkušenost ze školy říká, že ne :-) Přednáška však byla zajímavá, rozhodně jsem se nenudil a celý den jsem si užil.

Školení bych doporučil zejména pro „středně pokročilé". Tedy ty, kdo již o AdWords a Skliku něco vědí (jak fungují PPC, zkoušeli si nějakou tu kampaň), ale na druhou stranu nejsou ještě ostřílení profíci. Získají zde o této oblasti komplexní informace, na které by jinak museli přicházet metodou pokus-omyl, případně je pracně vyškrabávat z mnoha zdrojů.
PPC guru by se přece jen mohl nudit. Naopak začátečník, který o principech PPC nic neví, by se zase nejspíš nechytal.


Další školení, která by vás mohla zajímat:

Zanechte komentář